ביטוח נסיעות לחו"ל

זמן קריאה: 3 דקות

כולנו אוהבים לטייל בעולם הגדול. מי יותר ומי פחות. אך לא תמיד אנחנו זוכרים את הסכנות הנלוות לנסיעות לחו"ל. נסיעה לחו"ל עלולה לעלות לנו ביוקר במקרים של חולי במדינה זרה, אובדן חפץ יקר ואפילו סתם עלות ביקור אצל רופא בארץ אחרת בה הנוסע לא מבוטח. בדיוק בשביל למנוע עוגמת נפש מנזקים שכאלו, אתם חייבים להכיר את הביטוח ההכרחי למי שיוצא מהארץ: ביטוח נסיעות לחו"ל. מוזמנים להכיר את הנושא, ריכזנו עבורכם את המידע כאן.

ביטוח נסיעות לחו"ל

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל כיסויים המכסים את הנוסע מפני נזקים אפשריים העלולים להיגרם בזמן השהייה בחו"ל. כדי לקבל טיפול רפואי בחו"ל צריך לשלם לא מעט כסף. כדי למנוע התמוטטות כלכלית בשל כך, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל גם ביטוח בריאות לצד ביטוח רכוש בסיסי. ביטוח כזה מעניק כיסוי במקרים בריאותיים או אפילו גניבה ואובדן של רכוש אישי שלכם.

מה ביטוח נסיעות לחו"ל כולל?

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל מגוון רחב של כיסויים. כשאתם מגיעים לרכוש ביטוח כזה, חשוב שתבדקו מה הוא מכיל כיוון שכל חברה מבטחת מכלילה בפוליסה שלה כיסויים מגוונים נוספים. תמיד תוכלו להוסיף כיסויים נוספים כרצונכם, אך זה יהיה בתוספת תשלום.

אם נסקור את הביטוח בצורה כוללנית נראה כי הוא מרכיב מספר כיסויים.

  • ביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל – זהו הביטוח הקריטי ביותר. ביטוח זה יכסה עליות טיפול חירום רפואי, טיפול רפואי רגיל, אשפוז במידת הצורך, ניתוחים כירורגיים, הטסה למרכז רפואי מתקדם, רכישת תרופות ועוד. ביטוח זה יכסה גם עלויות הנלוות לפטירה של המבוטח בחו"ל, חלילה. הכיסוי יממן עלויות הטסה לחו"ל ועוד.
  • ביטוח כבודה בנסיעה לחו"ל – ביטוח זה מוכר וכדאי לרכוש אותו לפני כל טיסה. הוא מכסה נזקים שנגרמו לכבודת המזוודה והחפצים האישיים שלנו בעקבות גניבה או אפילו אובדן.
  • כיסויים והרחבות נוספות בביטוח נסיעות לחו"ל – קיימות הרחבות נוספות אותן תוכלו להוסיף לפוליסה הבסיסית. חשיבות הוספת ההרחבות תיבחן בהתאם לאופי הטיסה לחו"ל. אם הטיסה היא לספורט אתגרי, יהיה חשוב להוסיף ביטוח ספורט אתגרי. נסיעה לצורך טיול ביערות, יכולה להפוך את הוספת ההרחבה לכיסוי עלויות חילוץ לקריטית. חשוב לבחון את ההרחבות הקיימות ולבדוק את חשיבות הוספתן לפוליסה הראשונית.

 

חלק מהפוליסות מציעות יותר כיסוי לסוגים מסוימים של תקריות, כגון תאונות ואסונות טבע, בעוד שחלקן יכסו אותך לסוגים אחרים של תקריות כמו גניבה או אובדן חפצים אישיים.

מה חשוב לבדוק לפני רכישת הביטוח?

לפני שאתם רוכשים את הביטוח, חשוב שתבררו עם סוכן הביטוח שלנו מה כוללת הפוליסה הבסיסית שחברת הביטוח מציעה לכם. סוכן הביטוח שלנו יערוך לכם סקר השוואת מחירי הביטוח בין חברות הביטוח השונות  שבהן קל לממש את הביטוח שהן מציעות. סוכן הביטוח שלנו מקצועי ומנוסה יוכל לסייע לכם בכך ולהפוך את רכישת הביטוח לחוויה רגועה ונעימה.

חשוב מאוד לדעת ששירותי הרפואה יקרים מאוד! לכן, מאוד מתבקש, לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, הכולל ביטוח בריאות לכיסוי אירועי בריאות ובכללם תאונות והכולל גם ביטוח מטען, בתאונות, אובדן וגניבה!

למידע נוסף השאר פרטים עכשיו וקבל ייעוץ לביטוח אלמנטרי

תשובות לשאלות שרציתם לשאול

ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה נזקים שנגרמו לנוסע בעת שהייתו בחו"ל. הביטוח כולל ביטוח בריאות בזמן השהייה בחו"ל. בנוסף, הביטוח מעניק כיסוי לכבודת המטען של הנוסע מפני אובדן או גניבה. ניתן להרחיב את הפוליסה הבסיסית במגוון הרחבות נוספות קיימות כמו מימון עלויות חילוץ, ספורט אתגרי ועוד.

בזמן היריון תקין, חברות הביטוח מאפשרות רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בתוספת תשלום. לא כל חברה מבטחת מאפשרת רכישת ביטוח בכל מקרה רפואי ולכן, אם מצבכם הרפואי לא תקין, מומלץ שתפנו לסוכן הביטוח המקצועי שלנו  שיתאים עבורכם את הפוליסה המתאימה והזולה ביותר.

ניתן לרכוש אצל סוכן הביטוח שלנו הרחבה לפוליסת הביטוח הבסיסית והיא תעניק כיסוי לנזקים שנגרמו על ידי המבוטח ורכושו לצד שלישי. ביטוח זה לא מכסה נזקים שנגרמו על ידי רכב אלא אך ורק על ידי המבוטח עצמו או רכושו כמו מזוודה שהידרדרה וגרמה לנזק וכדומה.

כשרוצים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל חייבים להיות ערניים כדי לא לפספס שום פרט חשוב. ההמלצה היא לרכוש את הביטוח באמצעות סוכן ביטוח שלנו המקצועי ומנוסה שידע לתשאל אתכם בצורה נכונה להתאמת הביטוח המושלם עבורכם.

למידע נוסף השאר פרטים עכשיו וקבל ייעוץ לביטוח אלמנטרי

ביטוח אמבולטורי

ביטוח אמבולטורי הוא סוג של ביטוח בריאות המכסה טיפול רפואי, כגון ביקורי רופא, בדיקות מעבדה ואשפוזים. זה נקרא גם כיסוי "אמבולנס" או "בית חולים". ניתן

קרא עוד »

סוכנות ביטוח

סוכנות ביטוח היא ארגון המספק שירותי ביטוח ללקוחותיו. סוכני הארגון נקראים לרוב סוכני ביטוח או מתווכים. המטרה העיקרית של סוכנות ביטוח היא לספק ללקוחות את

קרא עוד »

כתב שירות שירותי רפואה משלימה

כתב שירות רפואה משלימה דואג להשתתפות חברת הביטוח בשירותי ןטיפולי רפואה משלימה. רפואה משלימה היא שימוש בסוגים שונים של טיפולים בשירותישילוב עם הרפואה המערבית המסורתית.

קרא עוד »

בדיקת ביטוחי בריאות

בדיקת ביטוחי בריאות היא בדיקה שנכנסת תחת בדיקת תיק ביטוחי. בדיקת ביטוחי הבריאות מתבצעת על ידי סוכן הביטוח שלנו המתמחות בתחום זה של הביטוחים ויכול

קרא עוד »

ביטוח כלים מסחריים

כלים מסחריים עולים הון רב. עסק המחזיק ברשותו כלים מסחריים מודע לסיכונים הכלכליים הנלווים לכך. בדיוק מסיבה זו נפוץ ביטוח כלים מסחריים. כלים מסחריים כוללים

קרא עוד »
אודות הכותב/ת: