ביטוח בריאות פרטי

זמן קריאה: 2 דקות

כולנו נחשפנו לקמפיינים המגייסים תרומות למימון טיפולים תרופתיים. הסרטונים נוגעים ללב ולא פעם אנחנו אולי חושבים לעצמנו "לי זה לא יקרה". אבל רגע לפני שאתם ממשיכים, כדאי שתדעו שלמי שיש ביטוח בריאות פרטי, זה באמת לא יקרה. ביטוח בריאות פרטי מממן עלויות טיפולים רפואיים יקרים שקופות החולים לא מממנות במסגרת סל הבריאות המשלים. כאן בכתבה נדון על ביטוח בריאות פרטי, מהו ולמה הוא חשוב.

ביטוח בריאות פרטי

מהו ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי נמכר על ידי סוכני הביטוח שלנו והוא מציע כיסוי הוצאות רפואיות יקרות. הרי מה עושה מי שצריך למממן השתלת איבר בחו"ל? מי מממן לו את כל זה? מאיפה מגייסים סכומים גבוהים כל כך? מדובר בדילמה כאובה במיוחד. הרי הרצון לסייע קיים, לעומת הכסף שלא נמצא בהישג יד. ובמקרים כאלו ביטוח בריאות פרטי מהווה הצלת חיים. ברגע שיש לכם ביטוח בריאות פרטי אתם יודעים שיש לכם כיסוי למימון טיפולים רפואיים למקרה שתצטרכו כאלו. מאחלים לכם בריאות איתנה.

באמצעות תשלום פרמיה חודשית סמלית, אתם מבוטחים בביטוח בריאות פרטי וכך אתם זכאים לקבל החזר בגין הוצאות רפואיות יקרות, מימון תרופות יקרות, השתלות איברים, הטסות לחו"ל לצרכי רפואה ועוד.

למה דווקא ביטוח בריאות פרטי?

כל אזר ישראלי מבוטח בביטוח הבריאות הממלכתי ומי שמעוניין מרחיב את הביטוח שלו במסגרת הביטוח המשלים שמציעות קופות החולים. למרות זאת, קיימת העדפה ברורה לרכישת ביטוח בריאות פרטי.

חברת הביטוח משלמת את עלויות הטיפולים גם כשהם יקרים. במסגרת קופות החולים טיפולים רבים לא ממומנים והמטופל מוצא את עצמו מוותר על טיפולים חיוניים מחוסר יכולת לממנם.

ביטוח בריאות פרטי מקנה למטופל יד חופשית בענייניו הרפואיים. הוא יכול לבחור רופא פרטי מבלי להצטרך לרופאי הקופה הכפופים לנהלי ועדות קופת החולים. בצורה כזה מתאפשר טיפול יעיל ומיטיב יותר.

היתרונות ברכישת ביטוח בריאות פרטי

לביטוח פרטי יתרונות רבים כפי שסיכמנו כאן.  קבלו את היתרונות בקצרה:

  • מימון הוצאות רפואיות שלא ממומנות על ידי מערכת הבריאות הציבורית.
  • צמצום הוצאות רפואיות למינימום מבלי לוותר על טיפולים משפרי חיים.
  • קיצור זמני המתנה ומימון פנייה וטיפול בבית חולים פרטי.
  • פניות נפשית במקרים רפואיים מבלי להזדקק לדאגה למימון הטיפולים היקרים.
  • רוגע נפשי בידיעה שבמקרים רפואיים מורכבים יש מי שעול המימון הוא על כתפיו.
  • הסרת התלות הקיימת במערכת הבריאות הציבורית.

מה ביטוח בריאות פרטי כולל?

ביטוח בריאות פרטי כולל כיסויים שונים הנתונים לבחירתכם. ברכישת הפוליסה אתם יכולים לבחור אילו כיסויים לשלב לפוליסת הבריאות שלכם.

אני אשמח לשמוע על ביטוח בריאות פרטי ביטוח מחלות קשות ביטוח שיניים תכנית מנוי בריאות

השאר פרטים עכשיו ואנו נדאג לתאם את הפגישה

תשובות לשאלות שרציתם לשאול

ביטוח זה נמכר על ידי סוכני הביטוח שלנו והוא מציע מימון הוצאות רפואיות. תמורת פרמיה חודשית סמלית המבוטח זכאי למימון טיפולים רפואיים שונים.

הביטוח הבריאות הבסיסי הניתן לנו בתור אזרחי ישראל הוא לא מספק והרבה מאיתנו מכירים את הצורך בהמתנה ממושכת לרופא מומחה בגלל חוסר זמינות מיידית וכו'. סל הבריאות הבסיסי הניתן לנו במסגרת הביטוח הממלכתי מוגבל לטיפולים מסוימים, הוא לא מכסה את כל מגוון הטיפולים וגם הם כפופים למערכת הבריאות הציבורית. ביטוח בריאות פרטי מונע את כל אלו.

ברכישת ביטוח בריאות פרטיי המבוטח יכול ליהנות מבחירת הרופאים המומחים ביותר לטיפול בבעיה שלו. הוא לא מוגבל בתקציב והוא לא אמור לשלם על כך מכספו. חברת הביטוח ממנת עבורו את הטפולים הרפואיים עליהם רכב ביטוח בכפוף לתנאי הפוליסה שרכש.

ביטוח בריאות פרטי ניתן לרכישה אצל סוכני הביטוח שעובדים אתנו. סוכני הביטוח יעשו השוואת מחירים ויתאימו את הביטוח  בהתאם לצרכים שלך.

אני אשמח לשמוע על ביטוח בריאות פרטי ביטוח מחלות קשות ביטוח שיניים תכנית מנוי בריאות

השאר פרטים עכשיו ואנו נדאג לתאם את הפגישה