ביטוח מחלות קשות

זמן קריאה: 3 דקות

מחלות קשות עלולות להיות מולדות ועלולות להתגלות בפתע פתאום. לאף אחד מאיתנו אין ביטוח ובדיוק מסיבה זו ההמלצה הגורפת היא לרכוש ביטוח מחלות קשות. כאן ריכזנו עבורכם את המידע על ביטוח מחלות קשות. ביטוח מחלות קשות ניתן במסגרת הביטוח הפרטי, הממלכתי והשב"ן.

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות – הגדרה

ביטוח מחלות קשות המכסה עלויות טיפול במחלות קשות שהוגדרו בחברה המבטחת. במסגרת ביטוח מחלות קשות, המבוטח משלם פרמיה חודשית סמלית ובתמורה לכך הוא מקבל מימון לטיפול במחלות קשות בעת הצורך.

סל הבריאות הבסיסי המוכר לכולנו מכיל ביטוח נדרש מחלות קשות, אך ביטוח זה הוא לרוב חלקי בלבד והוא עדיין עלול להותיר את המטופל נאנק תחת העול הכלכלי. קופות החולים מציעות שירותי בריאות נוספים (שב"ן) וכך החולים זוכים למימון רב יותר. הביטוח המקיף ביותר למחלות קשות הוא הביטוח המוצע על ידי סוכן הביטוח שלנו במסגרת הביטוח בריאות הפרטי.

מה מקבלים מביטוח מחלות קשות?

התמורה לביטוח היא בהתאם לחברה המבטחת ולכן כדאי להתייעץ עם סוכן הביטוח שלנו.

בביטוח בריאות בסיסי הניתן כחוק לכל אזרח ישראלי ובמסגרת שב"ן, יינתן סבסוד לטיפולים מסוימים כשמטרתן לסייע למטופל במימון הטיפולים לעצמו.

בביטוח מחלות קשות הנעשה במסגרת הביטוח הפרטי בישראל, באפשרות המטופל פיצויים מחברת הביטוח בגין המחלה ממנה הוא סובל. גובה הפיצויים נקבע בהתאם לתקנון החברה המבטחת ותנאי הפוליסה.

ישנן מספר סיבות מדוע אנשים עשויים לרצות לעשות ביטוח מחלות קשות:

  •  הרצון להבטיח את עתידם הכלכלי של יקיריהם
  • הגנה מפני חובות בשל הצורך בטיפולים יקרים

לכמה זמן תקף ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח לטווח ארוך. תוכלו להיות מבוטחים בו עד גיל 75 במרבית המקרים. חברות ביטוח שונות באות לסיומן ברגע שמתגלה מחלה קשה כלשהיא המזכה את המבוטח בהחזר כספי ובכך מסתיימת תקופת הביטוח שלו. לעומת זאת, אם הביטוח חל גם על עוד מחלות שלא התגלו אצל המבוטח, הוא יהיה זכאי להמשיך את הביטוח בהתאם לתקנון החברה.

האם נדרשת תקופת אכשרה?

מרבית הביטוחים מצריכים תקופת המתנה ה"מכשירה" את המבוטח להנות מהביטוח. תקופת האכשרה מתחילה ביום רכישת הביטוח ומסתיימת בהתאם לתקנון החברה המבטחת. תקופת האכשרה המקובלת לביטוח מחלות קשות היא תקופה של 3 חודשים.

איך נקבע המחיר לביטוח מחלות קשות?

לכל חברה תעריף ביטוח הקובע את המחיר לביטוח מחלות קשות. התעריף כולל התייחסות לגיל ומצב המבוטח. ניתן לומר כי מחיר הביטוח מגיע בעקבות משתנים רבים.

  1. הגיל הוא פרמטר קובע. ככל שגיל רוכש הביטוח הוא גבוה יותר, הסיכוי למחלות עולה וממילא גם המחיר יהיה בהתאם.
  2. בריאות פיזית ונפשית גם היא נבדקת ברכישת הביטוח. מבוטח בעל בריאות לא תקינה ישלם יותר על הביטוח שלו.
  3. גובה הפיצוי או השיפוי שיינתן במקרה ביטוחי משפיע על גובה המחיר שתשלמו מידי חודש.

האם כל אחד יכול לבטח את עצמו בביטוח מחלות קשות?

כל אחד יכול לפנות לסוכן הביטו שלנו  ולבקש לרכוש ביטוח בריאות הכולל ביטוח מחלות קשות. חשוב לדעת כי לא תמיד חברות הביטוח תשושנה למכור ביטוח זה לכאלו שסובלים מבעיה בריאותית כלשהיא. חברות הביטוח יכולות לסרב וזו זכותן החוקית. במידה וחברת הביטוח תסרב לבטח אתכם לסוכן הביטוח שלנו ישנן פתרונות  חלקיים כמו תכנית מנוי בריאות.

האם ביטוח מחלות קשות מחליף את ביטוח קופת החולים?

ביטוח מחלות קשות לא נועד להחליף את ביטוח הבריאות  שמבוטחים דרך קופת החולים במסגרת החוק;. ביטוח מחלות קשות  נועד לעזור לך לשלם עבור הוצאות שקופת הבריאות שלך לא מכסה.
 אם יש לך ביטוח מחלות קשות, עדיין תצטרך לשלם השתתפות עצמית ותשלומים במסגרת קופת החולים כמו שנעשה בביטוח בריאות פרטי.

אנו ממליצים לקבל הצעה לביטוח מחלות  מסוכן הביטוח שעובד אתנו עוד היום.
סוכן הביטוח יתאים את ביטוח מחלות הקשות המתאים ביותר לצרכים  שלך וילווה אותך  לארוך כל הדרך כולל ברגעים הקשים ובתהליך הגשת התביעה לחברת הביטוח.

אני אשמח לשמוע על ביטוח בריאות פרטי ביטוח מחלות קשות ביטוח שיניים תכנית מנוי בריאות

השאר פרטים עכשיו ואנו נדאג לתאם את הפגישה

תשובות לשאלות שרציתם לשאול

ביטוח זה מכסה עלויות של טיפולים רפואיים הנגרמים מגילוי מחלה קשה. ביטוח מחלות קשות פרטי יכול לפצות את המבוטח על המחלה הקשה ממנה הוא סובל.

ניתן לרכוש ביטוח מחלות קשות באופן פרטי דרך סוכן הביטוח שלנו. אך חשוב לדעת כי כל אחד מאיתנו מבוטח בביטוח ממלכתי המעניק מימון חלקי לטיפולים מסוימים למחלות קשות. גם קופות החולים השונות בישראל מציעות ביטוח משלים המכסה עלויות טיפולים.

קבלת שיפוי היא קבלת החזר על טיפולים שהמבוטח משלם עליהם מכספו. פיצוי מפצה את המבוטח על עצם ההתמודדות שלו עם המחלה הקשה מבלי להתייחס לגובה ההוצאות שהיה לו בגין כך.

ביטוח מחלות קשות מעניק רוגע נפשי למבוטח שיודע שגם אם מחלה קשה תתרגש על בני ביתו, הוא יוכל לממן את הטיפולים היקרים ולדאוג לבריאות בני ביתו.

ביטוח בריאות פרטי יכול לפצות את המטופל על המחלה שהתגלתה לעומת שאר הביטוחים שהם רק ממנים באופן חלקי את עלות הטיפולים היקרים במטרה להחזיר את המצב לקדמותו ככל הניתן.

אני אשמח לשמוע על ביטוח בריאות פרטי ביטוח מחלות קשות ביטוח שיניים תכנית מנוי בריאות

השאר פרטים עכשיו ואנו נדאג לתאם את הפגישה

ביטוח מחלות קשות
אודות הכותב/ת: