בדיקת ביטוחי בריאות

זמן קריאה: 3 דקות

בדיקת ביטוחי בריאות היא בדיקה שנכנסת תחת בדיקת תיק ביטוחי. בדיקת ביטוחי הבריאות מתבצעת על ידי סוכן הביטוח שלנו המתמחות בתחום זה של הביטוחים ויכול לחסוך לכל אדם מאות ואלפי שקלים.

הבדיקה מאוד אפקטיבית ומתבצעת עבור מי שביקש אותה בכפוף להזדהות וחתימה על ייפוי כח לקבלת מידע.

כיצד בדיוק חוסכים ועם מי כדאי לעבוד? כל התשובות במאמר הבא.

מהי בדיקת תיק ביטוחי?

בדיקת תיק ביטוחי מתבצעת לאחר סוכן הביטוח הגיש בשמכם גישה למאגר שהוקם ידי המדינה במיוחד לבדיקת פוליסות ביטוח של כל אזרח. בעזרת בדיקה זו, סוכן הביטוח יראה את כל פוליסות הביטוח הרשומות על הת.ז שלכם, ללא תלות בחברה אצלה הופקה הפוליסה או בזמן בו הופקה. בבדיקה זו יראו את כל היסטוריית הביטוחים שלכם – ביטוחים ישנים ששילמתם עליהם בעבר וביטוחים חדשים שאתם משלמים עליהם כיום וכך תתקבל התמונה המלאה.

מהי בדיקת ביטוחי בריאות?

בדיקת ביטוחי בריאות הינה בדיקה שכלולה בתוך בדיקת תיק ביטוחי. זו בדיקה המתמקדת בביטוחי הבריאות  ומכאן שמה – בדיקת ביטוחי בריאות.
ישנם סוגים שונים של ביטוחים שכל אחד יכול לרכוש – בביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים, ביטוח עסק, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד. בדיקת ביטוחי בריאות מאתרת את כל הביטוחים הרשומים על הת.ז שלכם. כך, ניתן לאתר כפל ביטוחים ותשלומים מיותרים.

מה יצא לכם מבדיקת ביטוחי בריאות

  • עלויות הביטוח שלכם יפחתו -סוכן הביטוח ינסה להוזיל את עלויות הביטוחים שלכם.
  • תדעו האם יש לכם כפל ביטוחים וכך תדעו האם אתם משלמים אותם כיסויים פעמיים.
  • תקבלו שיחת ייעוץ מסוכן הביטוח בעל רישיון שיעבור אתכם על כל הביטוחים שלכם.

השוואת ביטוחי בריאות

לאחר ביצוע בדיקת ביטוחי בריאות, סוכן הביטוח שעובד אתנו  יפנה אליכם עם הצעה. סוכן הביטוח יעבור  על כול פוליסות הביטוח שלכם וייתן לכם הצעה לביטוח שייתאים לצרכים שלכם  עם הכיסוי הטוב ביותר ובמחיר המשתלם ביותר לאחר שביצע סקר שוק בין חברות הביטוח השונות מבלי לפגוע בכיסויים הקיימים.

איתור ביטוחי הבריאות שלכם – איך זה עובד

לצורך בדיקת הר הבריאות תצטרכו למלא כמה פרטים ולהסכים שסוכן הביטוח העובד אתנו יבצע הבדיקה עבורכם. הפרטים שתצטרכו למלא הם: שם מלא, טלפון, מייל ואישור לביצוע הבדיקה.
הרגולציה דורשת מסוכן הביטוח לזהות אתכם לפני הגשת הבקשה, לכן סוכן הביטוח  או מי מטעמו ישלחו לכם ווצאפ שתשלחו צילום ת.ז מ2 הצדדים כולל ספח ת.ז כשהוא פתוח.

סוכן הביטוח  יבדוק את תיק הביטוחים ויעבור על על העתקי הפוליסות שלכם וידע לתת מענה במהירות לתת לכם את התשובה וברוב המקרים, אפשרות לחסוך הרבה כסף שאתם משלמים ללא צורך.
עדיף שסוכן ביטוח מקצועי יעבור על המידע שמי שאינו בקיא עלול לחשבו שקיים כפל ביטוחים למרות שלעיתים מדובר בהרחבה ולא בכל ביטוחים.

לבדיקת ביטוחי בריאות השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם

 

5 סיבות לעבוד עם סוכן הביטוח שלנו

בדיקת הר הבריאות אצל "אשכול קדם – בית הביטוח" היא הבדיקה הטובה ביותר ובעל התוצאות הטובות ביותר. אלו הסיבות לכך:

  1. ניסיון – סוכנות הביטוח שלנו פעיל בענף הביטוח משנת 2009 ובעל רישיון מורשה משנה 2011. כלומר יש לסוכן הביטוח למעלה מ11 שנות עבודה קשה בתחום הביטוחים שמביאה לתוצאות יוצאות דופן. הוא מכיר את עולם הביטוחים מכל הכיוונים ושולט בכל הרפורמות שנעשו.
  2. מקצועיות – בבסט אינס תקבלו את המידע המקצועי על הצד הטוב ביותר. ניתן לשאול את הסוכנים שלנו כל שאלה והם יתנו את התשובה בצורה ברורה, בסבלנות  ובשפה מופשטת. כמו כן סוכן הביטוח שלנו דוגל בהתאמת התיק הביטוחי, הפיננסי והפנסיוני לצרכי הלקוח ובני משפחתו.
  3. תוצאות – מרבית לרוחותינו שעשו בדיקת ביטוחי בריאות  הצליחו לחסוך כסף ולבטל כפילות ביטוח.
  4. קשרים – סוכן הביטוח שלנו עובד עם חברות הביטוח הגדולות והמובילות  בארץ, ביניהן: הראל, כלל ביטוח, מגדל, מנורה מבטחים, הפניקס ועוד.
  5. ליווי – סוכן הביטוח שלנו מלווה את הלקוחות שלנו לאורך הדרך הן בזמנים הטובים והן בזמנים הקשים, תוך תשומת לב לשירות ברמה הגבוהה ביותר.

איך בדיקת ביטוחי בריאות חוסכת לכם וכמה ניתן לחסוך?

בבדיקה סוכן הביטוח יעבור על תיק הביטוחים שלכם  ויראה מהם הביטוחים שיש לכם ואלו כיסויים שי בהם , כמה אתם משלמים, חפיפה של ביטוחים ועוד. כאשר יש חפיפה בין הביטוחים, כלומר, אתם משלמים על מספר ביטוחים שנותנים לכם את אותו המענה  ושיש להם בדיוק את אותם הכיסויים, ההגדרה היא "כפל ביטוחים". בעזרת בדיקת ביטוחי הבריאות, ניתן לאתר את כל הביטוחים שיש לכם כולל כפל הכפולים, לאחד תכוניות / לבטל אותם כך שהכיסויים שאתם רוצים ישמרו ובכך, לחסוך תשלומים מיותרים.

כמה  כסף בדיקת ביטוחי הבריאות חוסכת לנו? כמובן שהדבר תלוי בסוגי הביטוחים, הכיסויים שיש בפוליסות אתם מחזיקים, בכיסויים הביטוחים שמופיעים בפוליסה והאם קיימת חפיפה ביניהן. בהחלט ניתן להגיד שאפשר לחסוך אלפי שקלים בשנה לאחר ביצוע בדיקה זו כמו שעשינו למרבית לקוחותינו.

 

לסיכום

אחרי שהבנו מהי בדיקת ביטוחי הבריאות והתועלת בה, איך משווים בין הביטוחים, מי יכול לעזור לנו באיתור הביטוחים וכמה ניתן לחסוך, אפשר להגיד בלב שלם כי מומלץ לכל אזרח בישראל לעשות בדיקה של ביטוחי הבריאות. אפשר רק להרוויח מבדיקה זו! השאירו פרטים עכשיו ותתחילו לחסוך!

לבדיקת ביטוחי בריאות השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם

אודות הכותב/ת: