ביטוח טיפולים וניתוחים בחו"ל

זמן קריאה: 3 דקות

ביטוח בריאות כולל רכיב ביטוחי נוסף הניתן לבחירת רוכש הפוליסה והוא ביטוח למימון טיפולים וניתוחים בחו"ל. הרי במקרים רפואיים רבים אין מנוס מלהטיס את המטופל לחו"ל כדי לטפל בבעיה ממנה הוא סובל. הבעיה היא שמדובר בהוצאה כספית כבדה שלא כל אחד יכול לעמוד בה. במקרים כאלו תוכלו למצוא אנשים שיוצאים בקמפיינים לגיוס המונים או אפילו מוכרים את כל אשר להם במטרה לממן את הטיפול החיוני. לצערנו, במקרים לא מעטים אנשים מוצאים את עצמם מוותרים ומתייאשים מראש וכך הם גם משלמים על כך בחייהם.

ביטוח טיפולים וניתוחים בחו"ל

מה זה ביטוח טיפולים וניתוחים בחו"ל?

ביטוח טיפולים וניתוחים בחו"ל הוא כיסוי ביטוחי שניתן להוסיף לביטוח בריאות בעת רכישתו. ביטוח זה מוצע על ידי סוכני ביטוח והוא מציע החזר עלויות טיפולים רפואיים בחו"ל תמורת תשלום פרמיה חודשית בעלות סמלית.

מי צריך טיפולים רפואיים וניתוחים בחו"ל?

בכל הנוגע לבריאות, אנחנו רוצים את הטוב ביותר. כיהודים אנו מכירים בערך החיים ולא מוכנים לוותר על החיים שלנו. נעשה הכל כדי להמשיך חיים. מסיבה זו, הרבה אנשים טסים לחו"ל כדי לקבל טיפול רפואי וניתוח טוב יותר ממה שקיים בארץ. בנוסף, ישנם מוסדות רפואיים המתמחים בבעיות מתחומים שונים כך שמגיעים אליהן מכל העולם.

לצורך הדוגמא, כדי להמתין בתור להשתלת איבר בישראל אפשר לחכות שנים ובחו"ל לעומת זאת, קיימים מאגרים גדולים יותר וזמן ההמתנה מתקצר משמעותית, מה שמקל על סבל החולה המבוטח. אנחנו רוצים את הטיפול הטוב ביותר. לא תמיד יש לנו איך למממן אותו. אך עם ביטוח בריאות המכסה עלויות טיפולים וניתוחים בחו"ל, הדבר אפשרי בקלות.

מה כולל ביטוח טיפולים וניתוחים בחו"ל?

ביטוח טיפולים וניתוחים בחו"ל כולל מגוון כיסויים והחזרים הנכנסים תחת קטגוריה זו.

כאן נפרט כמה מהם:

  • מימון עלויות הטסת גופה במקרה הצורך.
  • מימון עלויות הטסת המבוטח החולה יחד לטיפול בחו"ל יחד עם צוות רפואי מקצועי.
  • מימון עלויות טיפולים בחו"ל הנדרשים לאחר קבלת הטיפול הראשוני בחו"ל.
  • מימון עלויות השהייה של מלווה המבוטח בחו"ל
  • מימון עלויות אשפוז וביצוע טיפולים מיוחדים בחו"ל.
  • מימון ייבוא רופא מומחה בתחום מחו"ל לישראל במקרה בו המטופל לא יכול לעלות על טיסה.
  • מימון המנתח.
  • מימון עלות חדר הניתוח.
  • החזר על הוצאות הבדיקות הנפוצות לאיתור תורם מתאים.

מה עוד ניתן לקבל מביטוח טיפולים וניתוחים בחו"ל?

חשוב לדעת שבהרבה מקרים ביטוחיים חברות הביטוח יפנו לבתי חולים בחו"ל שהם בהסדר. פנייה לבית חולים דרך הביטוח בדרך כלל תשתלם למבוטח יותר מפנייה לבית חולים אחר. החברה המבטחת מכירה את התחום ומפנה לבית חולים מסוים על סמך נתונים המצביעים על מקצועיות והצלחות גבוהות יותר בבית חולים מסוים. בנוסף לכך, ההחזר שיתקבל אחרי הגשת תביעת הביטוח יהיה גבוה יותר במקרים כאלו במרבית המקרים.

כאמור, הביטוח מכסה עלויות טיפולים וניתוחים בחו"ל בהתאם לתקנון החברה המבטחת. בנוסף לכך, הביטוח יכול לפצות את המבוטח בגין מקרים רפואיים בקצבה חודשית או בסכום חד פעמי גדול.

למידע נוסף והתייעצות   השאירו פרטים וסוכן ביטוח יחזור אליכם.

אני אשמח לשמוע על ביטוח בריאות פרטי ביטוח מחלות קשות ביטוח שיניים תכנית מנוי בריאות

השאר פרטים עכשיו ואנו נדאג לתאם את הפגישה

תשובות לשאלות שרציתם לשאול

ביטוח טיפולים וניתוחים בחו"ל הוא ביטוח הניתן לבחירה ברכישת ביטוח בריאות פרטי. ביטוח זה מוצע על ידי סוכן הביטוח שלנו והוא מציע מימון טיפולים וניתוחים רפואיים בחו"ל במקרה הצורך תמורת תשלום פרמיה חודשית סמלית.

ניתן לרכוש את הביטוח במעמד רכישת ביטוח בריאות פרטי. הביטוח נמכר עד גיל 75. מחיר הפרמיה משתנה בהתאם לגיל המבוטח. אצל ילדים מחיר הפרמיה יהיה קבוע, ואצל מבוגרים תיערך בדיקת נתונים מקיפה.

ביטוח טיפולים בחו"ל מכסה עלויות טיפולים בחו"ל, אשפוז, עלויות שהייה, מימון טיסה, הטסת גופה, טיפולי השתלות איבר, טיפולי המשך, ניתוחים, טיפולי דיאליזה ועוד.

החזר ההוצאות ניתן בהתאם לתקנות החברה המבטחת ותנאי הפוליסה. יש טיפולים שיזכו את המבוטח בהחזר מלא, יש טיפולים שיזכו בהחזר חלקי ויש טיפולים שיזכו את המבוטח אף בקצבה חודשית או סכום חד פעמי גדול. הנתונים משתנים בהתאם לטיפולים.

אני אשמח לשמוע על ביטוח בריאות פרטי ביטוח מחלות קשות ביטוח שיניים תכנית מנוי בריאות

השאר פרטים עכשיו ואנו נדאג לתאם את הפגישה