ביטוח מסחרי צד שלישי

זמן קריאה: 2 דקות

כל עסק יכול לגרום נזק לצד שלישי גם בלי שהוא ירצה או יתכוון לכך. ביטוח צד ג' מוכר בהקשר של ענף הרכב. אבל חשוב לדעת שהוא לא נמצא רק שם והוא עשוי להציל בעלי עסקים רבים מתביעות יקרות באמצעות עשיית ביטוח צד ג לעסק. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם את מה שכדאי שתדעו על ביטוח מסחרי צד ג'. מוזמנים להמשיך איתנו.

ביטוח מסחרי צד שלישי

מה זה ביטוח מסחרי צד שלישי?

ביטוח צד ג' מוכר בתחום הרכב ובתחום הדיור בהם בעל הנכס מבוטח ומקבל מימון לפיצוי גורם שלישי שחווה נזק מהנכס המבוטח. ביטוח מסחרי צד שלישי מתבסס על אותו עיקרון והוא נותן מענה לבעלי עסקים ומכסה אותם מפני תביעות שהעסק שלהם גרם ללקוחות, ושותפים מבעיה שמקורה בעסק.

ביטוח צד ג' לעסק מגן  מפני נזקי גוף ורכוש שנגרמו על ידי העסק לצד שלישי מעורב. בעל העסק המבוטח יקבל מימון לפיצוי הצד שניזוק בנוסף למימון ההוצאות המשפטיות שיקבל מהחברה המבטחת.

מי צריך ביטוח מסחרי צד שלישי?

עסקים חשופים לתביעות צד שלישי והם עלולים למצוא את עצמם עומדים בפני שוקת שבורה. נניח ולקוח שהה בחנותם ובזמן השהייה בחנות הרצפה הייתה רטובה והוא מעד ושבר את רגלו, כעת בעל העסק חשוף לתביעת נזיקין של הלקוח כלפי בית העסק. מקרה כזו עלול להסתיים בבית משפט, להיות מלווה בהוצאות משפטיות יקרות שבסופם בית המשפט יכריע על חובת העסק לשלם ללקוח ששבר את רגלו בבית העסק הקיים. מדובר בהוצאות יקרות במיוחד ולא כל בית עסק יכול לעמוד בהוצאות בלתי צפויות שכאלו. כדי למגן את העסק ממקרים כאלו, ההמלצה היא לרכוש מסוכן הביטוח שלנו ביטוח צד ג' לעסק ובכך להתמגן ממקרים כאלו. במקרים כאלו חברת הביטוח תהיה זו שתשתלם את העלויות הנלוות למשפט יחד עם הפיצויים הנדרשים בסופו של דבר.

ביטוח צד שלישי לעומת ביטוח אחריות מקצועית

טעות נפוצה היא המחשבה שביטוח צד ג' לעסק זהה לביטוח אחריות מקצועית. אמנם ביטוח אחריות מקצועית מעניק ביטחון והגנה לבעל העסק מפני טעויות שהוא עלול לבצע ולהיתבע בגינן, אך לא מפני נזק שהעסק שלך גרם למישהו אחר. חשוב להכיר זאת ולדעת את ההבדלים הקיימים למניעת חוסר ביטוח במקרה הצורך…

לסיכום

ביטוח מסחרי צד שלישי מבטח את בעל העסק מפני נזקים שקורים לצד שלישי כמו עובד, לקוח, ספק וכל נותן שירות אחר בגין העסק שלו. ביטוח זה מכסה עלויות פיצויים לצד שלישי שניזוק וזה יכול להיות גם חנות סמוכה שנשרפה בגלל שריפה שפרצה בעסק שלהם. סיכמנו בכתבה את חשיבות רכישת הביטוח והסברנו כי חברת הביטוח מממנת גם את עלויות הפיצויים וגם את עלויות ההוצאות המשפטיות הנלוות בדרך כלל לתביעה כזו. כדי ליהנות מכיסוי ביטוחי מקיף ההמלצה היא לפנות לסוכן הביטוח שלנו שעוסק בביטוח צד ג לעסק ובמידת הצורך יפנה אותך לשמאי רכוש שיעריך את מחיר הרכוש למניעת תגמול לא הולם.

למידע נוסף השאר פרטים עכשיו וקבל ייעוץ לביטוח עסקים

תשובות לשאלות שרציתם לשאול

ביטוח מסחרי צד שלישי נועד לבטח את בית העסק מפני נזקי גוף ורכוש שנגרמו על ידי בית העסק לצד שלישי.

ביטוח צד ג לעסק מעניק לבעל העסק הגנה על כספו. הוא יודע שהוא לא יתמוטט כלכלית בגין תביעה צודקת ככל שתהיה בה צד שלישי נפגע. בעל העסק יקבל הגנה משפטית יחד עם תשלום הפיצויים לצד השלישי הנפגע.

ביטוח צד ג' לעסק מקנה למעסיק ביטחון נפשי מפני תביעות. כל מעסיק המעסיק עובדים חשוף לתביעות שעלולות לצוץ בגין תאונות בלתי צפויות. כל בעל עסק חשוף לתביעות רשלנות שלו או של עובדיו וכדי להימנע מכך ביטוח צד ג' הוא הפתרון המושלם.

ביטוח מסחרי צד ג' רוכשים מסוכני הביטוח שלנו. סוכני הביטוח שלנו מומחים בין השאר בביטוח לעסק ולכן ייתנו מענה לצרכים שלך בביטוח צד ג לעסק,  סוכני הביטוח שלנו יערכו עבורכם השוואת מחירים בחברות ביטוח וותיקות שחוו תביעות משמעתיות בעבר. סוכני ביטוח אנו עובדים איתם הם מקצועיים, מנוסים ובעלי שירות לקוחות ותמיד יהיו זמינים עבורכם גם בפתיחת תביעה כנגד חברת הביטוח במקרים ביטוחיים.

למידע נוסף השאר פרטים עכשיו וקבל ייעוץ לביטוח עסקים

אודות הכותב/ת: