ביטוח על ציוד מסחרי

זמן קריאה: 2 דקות

הקמת עסק טומנת השקעה רבה. בהרבה מן המקרים עיקר ההשקעה בעסק מתרכזת בעלויות הציוד המסחרי. ציוד מסחרי יכול להגיע לעלויות של מיליוני שקלים בהינף יד. מה עושה בעל עסק כשהציוד המסחרי שלו נשבר או נפגע כתוצאה ממזג אוויר וכדומה? מי מממן את רכישת הציוד המסחרי החדש? הוצאה כזו עלולה להמיט אסון על העסק ולכן ההמלצה היא לרכוש ביטוח ציוד מסחרי. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם מידע על ביטוח ציוד מסחרי.

ביטוח על ציוד מסחרי

מה זה ביטוח ציוד מסחרי?

ביטוח ציוד מסחרי מכיל סל כיסויים בסיסיים בהתאם לתקנון ולפוליסה בחברה המבטחת המגנה על הציוד המסחרי מפני נזקים אפשריים כמו שריפות, ניוד, נזקי טבע, תקלות מכאניות, ציוד ממוחשב, סייבר ועוד. ביטוח ציוד מסחרי ידוע גם בשם "ביטוח רכוש" והרציונל מובן – הביטוח מגן על בעל העסק מפני נזקים אפשריים לרכושו.

למה לרכוש ביטוח ציוד מסחרי?

כל מפעל בו קיימים מכשירים ממוחשבים וציוד מסחרי, מתבססים על הציוד. אף אחד לא מעוניין למצוא את עצמו ללא הציוד המסחרי או ללא היכולת לספק את הסחורה שלו בגלל תקלה מכאנית בציוד המסחרי. הוצאה של תיקון ציוד מסחרי חדש עלולה להיות משמעותית מאוד ואף לגרום לחוסר רווחיות לעסק הקיים. כדי שלא תתמוטטו מהוצאה כזו, ההמלצה היא לרכוש בר בעת רכישת הציוד המסחרי ביטוח ציוד מסחרי המגן על הציוד מפני נזקים אפשריים.

מה נחשב לציוד מסחרי?

תחת הגדרת ציוד מסחרי תוכלו לכלול את המכונות התעשייתיות שיש לכם בעסק וכל ציוד שמשמש אתכם למטרות העסק. בעיקרון, ההמלצה היא להתייעץ עם יועץ ביטוח מהו הביטוח המומלץ לביטוח הציוד המסחרי. ביטוח רכב מסחרי לדוגמא, יצריך ביטוח משל עצמו ולא יוכל להיכנס באותו ביטוח של הציוד המסחרי. כדאי להתייעץ עם סוכן הביטוח שלנו הוא יעזור לכם להחליט איזה ציוד מסחרי  כדאי לבטח .

מה לבדוק כשרוכשים ביטוח ציוד מסחרי?

אתם רוצים להגן על העסק שלכם מפני נזקים והחלטתם לרכוש ביטוח ציוד מסחרי. לצורך כך אתם צריכים שהביטוח יהיה בחברת ביטוח אמינה. איך תמצאו אחת כזו? בררו אצל חברים בעלי עסקים, התייעצו עם סוכני הביטוח שלנו  שיערכו עבורכם סקר להשוואות מחירים.

כדי לדעת איזה כיסויים לשלב בביטוח המסחרי שלכם, העצה היא לערוך רשימה של כל הציוד בעסק שלכם וכך תדרגו את הציוד מהמחיר הגבוה לנמוך. את הציוד היקר העדיפו לבטח כדי לא למצוא את עצמכם מתמוטטים כלכלית כשהם ניזוקים. לעומת זאת, את הציוד שלא עולה יקר חשוב לבדוק אם בכלל יש צורך בביטוח שלו או שאתם תוכלו לעמוד ברכישה שלו אחת לתקופה מבלי להיכנס לסחרור כלכלי. סוכני הביטוח שלנו יסייעו לכם בהתאם הביטוח לצורכי העסק שלכם וברגע האמת  – הפעלת הביטוח סוכני הביטוח שלנו יהיו כאן בשבילכם.

לסיכום

ביטוח ציוד מסחרי הוא ביטוח המגן על בעל עסק מפני נזקים העלולים להתרחש לציוד המסחרי של העסק שלו. סיכמנו כאן את חשיבות רכישת הביטוח באמצעות סוכני ביטוח שלנו ונתנו טיפים שיקלו עליכם את רכישת הביטוח לעסק שלכם. בהצלחה.

למידע נוסף השאר פרטים עכשיו וקבל ייעוץ לביטוח עסקים

תשובות לשאלות שרציתם לשאול

ביטוח ציוד מסחרי מבטחת על הציוד המסחרי של העסק. תמורת פרמיה חודשית סמלית בעל העסק יהיה זכאי למימון עלויות תיקון הציוד ורכישת ציוד חדש במקרה הצורך.

ביטוח ציוד מסחרי מגן על בעל העסק מפני נזקים אפשריים העלולים להיגרם לציוד המסחרי שברשותו. ביטוח כזה מונע התמוטטות עסקית ופשיטת רגל.

לא כל עסק צריך לרכוש ביטוח ציוד מסחרי מהסיבה שלא לכל עסק יש ציוד מסחרי יקר ערך. ברגע שעלות הציוד המסחרי שלכם לא עולה מעל כמה אלפי שקלים בודדים, לא בטוח שישתלם לכם לרכוש ביטוח ציוד מסחרי. ההמלצה היא להיעזר בסוכני הביטוח שלנו המקצועיים בתחום  לצורך בחירת הביטוח המסחרי המותאם לעסק שלכם.

ביטוח ציוד מסחרי מגן על בעל העסק מפני הוצאות העלולות להתלוות להחזקת הציוד המסחרי. כל ציוד עלול להישבר, להיגנב או לצאת מכלל שימוש. לא כל עסק יכול לעמוד בהפסדים כאלו ויש עסקים שיכולים להתמוטט כלכלית בשל כך. ביטוח ציוד מסחרי מכסה עלויות תיקון, גניבה, נזק ואובדן רווחים הנגרם בשל הציוד המסחרי.

למידע נוסף השאר פרטים עכשיו וקבל ייעוץ לביטוח עסקים

אודות הכותב/ת: