כתב שירות שירותי רפואה משלימה

זמן קריאה: 3 דקות

כתב שירות רפואה משלימה דואג להשתתפות חברת הביטוח בשירותי ןטיפולי רפואה משלימה. רפואה משלימה היא שימוש בסוגים שונים של טיפולים בשירותישילוב עם הרפואה המערבית המסורתית. טיפולים משלימים משמשים אנשים רבים לטיפול במגוון בעיות בריאותיות. ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולים משלימים כגון: דיקור, כירופרקטיקה, הומאופתיה ואיורוודה. ניתן להשתמש בהם כדי להשלים טיפולים קונבנציונליים או כחלופה להם. בכתבה זו נסקור אודות רפואה המשלימה ולמה כדאי שיהיה לך בביטוח בריאות עם כתב שירות רפואה משלימה.

טיפולי רפואה משלימה
טיפול רפואה משלימה

מהי רפואה משלימה ולמה חשוב כתב שירות שירותי רפואה משלימה?

רפואה משלימה היא שימוש בסוגים שונים של שירותים וטיפולים לא פולשניים בשילוב עם הרפואה המערבית המסורתית. טיפולים משלימים משמשים אנשים רבים לטיפול במגוון בעיות בריאותיות. רפואה אלטרנטיבית היא מגמה גוברת בתחום הרפואי. החשיבות של קבלת כיסוי לשירותים וטיפולים אלו הופכת חשובה יותר ויותר בגלל אקלים הבריאות המשתנה ללא הרף.
תעשיית הביטוח הרפואי מתאימה את עצמה לשינויים בתחום הבריאות על ידי מתן כיסוי רפואה אלטרנטיבית ללקוחותיהם. זה הפך להיות יותר ויותר חשוב עבור אנשים להיות מסוגלים לקבל כיסוי עבור רפואה אלטרנטיבית מכיוון שהיתרונות הרפואיים המסורתיים אינם מספיקים עוד.

הסוגים הנפוצים ביותר של טיפולי רפואה משלימה:

1) דיקור סיני – זהו סוג של טיפול בו מחדירים מחטים דקות דרך העור בנקודות ספציפיות בגוף. הוא משמש לעתים קרובות כחלופה למשככי כאבים ויכול להיות יעיל להפחתת כאב, חרדה ומתח.

2) כירופרקטיקה – זה כולל מניפולציה של עמוד השדרה, הצוואר והמפרקים כדי להקל על הלחץ על העצבים שעלולים לגרום לבעיות כמו כאבי גב או כאבי ראש. זה יכול גם לעזור עם בעיות עיכול כמו עצירות או הפרעות עיכול. 3) טיפול בעיסוי – טיפול בעיסוי משפר את זרימת הדם ומפחית מתח בשרירים אשר בתורו עוזר לאנשים להרגיש פחות לחוצים, רגועים יותר ואולי אפילו יעזור להם לישון טוב יותר בלילה.

4) מדיטציה – למדיטציה הוכח שיש א

האם יש סכנות בשימוש בשירותי רפואה משלימה?

רפואה משלימה היא מונח רחב המכסה מגוון טיפולים שאינם נחשבים בדרך כלל לחלק מהרפואה המערבית הקונבנציונלית. ויכולים להועיל לניהול תופעות הלוואי של טיפול בסרטן או להקלת הכאב.

אמנם אין ראיות המצביעות על כך שטיפולים משלימים יכולים לרפא סרטן, הם יכולים לעזור בניהול תופעות הלוואי הקשורות לטיפול בסרטן ועשויים לעזור לאנשים להתמודד טוב יותר עם מצבם.

כיצד מכוסה רפואה משלימה בכתב שירות של ביטוח בריאות?

טיפולים משלימים לא מכוסים בביטוח הבריאות שניתן על ידי המדינה, אך ניתן שיהיה כתב שירות לשירותי רפואה משלימה באמצעות פוליסות הביטוח בריאות הפרטיות .
חברות ביטוח יכסו שירותים וטיפולי רפואה משלימה אם המבוטח קיבל על קח הפניה מרופא ולעיתים אם מתבצע טיפול רפואה משלימה במקביל עם טיפולים קונבנציונליים.
חשוב שיהיה לך  כיסוי ביטוח בריאות פרטי מכיוון שהוא יאפשר לך לקבל צורה כלשהי של הגנה מפני מצב חירום רפואי פוטנציאלי.

כיצד למצוא ספק רפואה אלטרנטיבית וממה להימנע?

הצעד הראשון למציאת ספק רפואה אלטרנטיבית הוא לבדוק האם הספק מופיע כנותן שירות של חברת הביטוח או שיש לו איתם הסדר כך שיהיה ניתן להגיש תביעת כתב שירות טיפולי רפואה משלימה לחברת הביטוח. כמו כן חשוב לחקור את הספק. ניתן עשות זאת על ידי עיון בביקורות והמלצות של לקוחות לשעבר. זה ייתן לך תחושה עד כמה הספק מוסמך. השלב הבא הוא לוודא שלספק שאתה שוקל יש ניסיון עם המצב או הסימפטומים הספציפיים שלך.
חשוב להימנע מספקים שמנסים למכור לך טיפולים יקרים מבלי להבין את הצרכים שלך, מספקים שמבטיחים הבטחות שנראות טובות מכדי להיות אמיתיות, או מספקים שאינם מספקים מידע על הכישורים והניסיון שלהם.

לסיכום

טיפולים משלימים אינם תחליף לטיפול רפואי מסורתי, אך הם יכולים להוות דרך יעילה לסייע בסימפטומים של סרטן ומחלות כרוניות אחרות.
טיפולים משלימים לא  מכוסים בביטוח הבריאות הציבורי ולכן חשוב לעשות ביטוח בריאות פרטי הכולל בתוכו כתב שירות שירותי וטיפולי רפואה משלימה.
קבלת כיסוי רפואי חלופי הכרחי בעולם של היום. העלות והאיכות של שירותי הבריאות הולכים ומתדרדרים כתוצאה מה-Obamacare. הדבר הוביל שאינם יכולים לעמוד בעלויות הטיפול הדרוש להם ולכן ביטוח בריאות המכיל כתב שירות שירותי וטיפולי רפואה משלימה יכול לסייע למבוטח  לקבל צורה כלשהי של הגנה מפני מצב חירום רפואי פוטנציאלי וכך שלא יהיה נטל על משפחתו.

אודות הכותב/ת: